Spomasz Zamość potwierdza, że SyKOF ERP wspiera rozliczanie zleceń produkcyjnych, automatyzuje księgowość i usprawnia obieg dokumentów w dużym przedsiębiorstwie maszynowym.
Spomasz Zamość S.A. to firma z ponad 60-letnią tradycją, projektująca i produkująca maszyny oraz urządzenia dla przemysłu spożywczego — m.in. pompy wirowe, zbiorniki ze stali kwasoodpornej, przenośniki i łańcuchy conveyorowe.
Dysponując nowoczesną infrastrukturą o powierzchni ponad 30 000 m² i eksportując swoje produkty do ponad 20 krajów, spółka realizuje zarówno zamówienia seryjne, jak i prototypowe konstrukcje pod indywidualne potrzeby klientów.
Główne efekty wdrożenia systemu SyKOF ERP:
Zamość 28.11.2018 r.
LIST REFERENCYJNY
Jesteśmy firmą zajmującą się produkcją maszyn i urządzeń dla przemysłu spożywczego /zbiorniki, pompy spożywcze ,łańcuchy transportowe i napędowe/. Większość naszej produkcji to prototypy na indywidualne zamówienie klienta.
Dynamiczny rozwój firmy, zwiększanie zatrudnienia i wprowadzanie nowych technologii sprawiło, że podjęliśmy pod koniec 2017 r. decyzję o wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem.
W wyborze oprogramowania zwracaliśmy szczególną uwagę na możliwość rozliczania produkcji oraz zarządzania jej jakością. Chodziło nam również o usprawnienie procesu obsługi oraz realizacji i rozliczania zamówień od klientów.
Spośród wielu ofert wybraliśmy program ERP SyKOF firmy S.I. SYKOM Sp. z o.o. Rzeszów.
Cały proces wdrożenia systemu przebiegł bardzo sprawnie i stosunkowo szybko dzięki doświadczeniu i kompetencji pracowników firmy SYKOM.
Jesteśmy zadowoleni z wyboru oprogramowania i polecamy system innym firmom także dużym, produkcyjnym jak nasza.
Główne zalety oprogramowania to:
1. usprawnienie procesu rozliczania zleceń produkcyjnych oraz optymalizacja procedur i odznaczeń,
2. usprawnienie sporządzania ofert i wycen,
3. szybszy przepływ informacji między pracownikami w ramach modułu Obiegu Dokumentów,
4. bieżąca kontrola stanu aktualnie pracujących pracowników,
5. usprawnienie rozliczania faktycznie przepracowanych godzin a tym samym rozliczania kosztów roboczogodzin na poszczególne zlecenia produkcyjne,
6. automatyzacja procesów księgowych w zakresie rozliczania różnic kursowych, kosztów pośrednich produkcji, kosztów ogólnozakładowych i innych.
7. możliwość tworzenia różnych analiz i raportów w zależności od potrzeb,
8. automatyczne tworzenie deklaracji, sprawozdań finansowych oraz sprawozdań do GUS.
Na pewno nie zostały wymienione wszystkie zalety systemu. Niemniej jednak chcemy jeszcze raz podkreślić, że system spełnił nasze oczekiwania i jesteśmy zadowoleni z jego wyboru.
Po wdrożeniu oprogramowania firma SYKOF zapewnia nam stałą opiekę serwisową.
DANE TELEADRESOWE:
Systemy Informatyczne SYKOM Sp. z o.o.
ul. Żołnierzy 9 Dywizji Piechoty 8
35-083 Rzeszów
Systemy Informatyczne SYKOM Sp. z o.o.
ul. Józefa Wybickiego 32
31-302 Kraków
E-MAIL:
Biuro: biuro@sykom.pl
Marketing: marketing@sykom.pl
Rekrutacja: rekrutacja@sykom.pl
Centrum Wsparcia Klienta: Logowanie
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Wszelkie prawa zastrzeżone © Sykom
Wypełnij formularz i przekonaj się na własne oczy jak wiele potrafi SyKOF HR
Napisz do nas wiadomość lub tylko zostaw swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.