Wdrożenie SyKOF ERP w firmie usług przemysłowych pokazuje, że system może obsługiwać wszystkie obszary działalności — od produkcji i HR po finanse i sprawozdawczość. Integracja z SAP zapewnia konsolidację raportów według MSSF w grupie kapitałowej.
Remzel – Zakład Remontowy Sp. z o.o. specjalizuje się w produkcji i remontach urządzeń przemysłowych oraz świadczeniu usług dla energetyki, przemysłu i budownictwa. Jako część grupy kapitałowej Zelmer S.A., firma prowadzi działalność w wielu obszarach wykorzystując w pełni zintegrowany system SyKOF ERP.
Efekty wdrożenia systemu SyKOF:
Rzeszów, dnia: 2010-07-07
Remzel— Zakład Remontowy Sp. z o.o. zakupił pod koniec 2008 roku system ERP SYKOF, który obsługuje przedsiębiorstwo we wszystkich najważniejszych obszarach funkcjonowania tj. zamówienia, produkcja, wypożyczalnia sprzętu, gospodarka magazynowa, zaopatrzenie materiałowe, sprzedaż, księgowość finansowa, kadry i płace, majątek trwały oraz sprawozdawczość finansowa.
System został ostatecznie wdrożony do 30.06.2009. W okresie prac wdrożeniowych pracownicy firmy SYKOM wykazali się profesjonalizmem i dużym doświadczeniem w zakresie organizacji tego typu przedsięwzięć. Wdrożenie przebiegało bardzo sprawnie i zostało bardzo szybko zakończone. Obecnie w ramach obsługi serwisowej system SYKOF jest stale aktualizowany i rozwijany o dodatkowe funkcje. Wprowadzane na bieżąco modyfikacje odzwierciedlają potrzeby naszej firmy i spełniają stawiane przez nas wymagania.
System funkcjonuje w pełnym zakresie jego zastosowań – używamy praktycznie wszystkich jego modułów. Na uwagę zasługuje możliwość komunikacji z wdrożeniowcami w systemie on-line co pozwala na szybkie
reagowanie na każde niedociągnięcia programu. System SYKOF pozwala na bieżącą kontrole sprzedaży. zakupów. bieżące księgowanie wpływów a tym idzie służy podnoszeniu efektywności działania naszej spółki.
Zastosowanie systemu SYKOF pozwoliło na scalenie działań poszczególnych działów firmy oraz na zdecydowane wsparcie procesu zarządzania firmą.
Spółka nasza jest w grupie kapitałowej Zelmer S.A. co nakłada na nas obowiązek comiesięcznej sprawozdawczości zgodnie z MSSF i konieczności szybkiego raportowania do 3 dnia roboczego każdego miesiąca. Dzięki systemowi Sykof wszystkie potrzebne informacje uzyskiwane są ze wszystkich obszarów funkcjonowania spółki równocześnie. Ponadto został stworzony tzw.” Plik płaski”, który służy do przekazywania danych do skonsolidowanego sprawozdania w grupie kapitałowej. Pozwala on na bezpośrednią komunikację z systemem SAP który funkcjonuje w jednostce dominującej tj. w spółce Zelmer S.A. integracja tych dwóch systemów pozwala na automatyczne tworzenie dla potrzeb konsolidacji części składowych sprawozdania finansowego.
Poznając coraz dogłębniej system Sykof okazuje się, że posiada on wiele funkcji ułatwiających wręcz zastępujących pracę człowieka.
Współpraca z firmą Sykom jest satysfakcjonująca, ponieważ cały zespół reaguje na nasze potrzeby w sposób szybki i profesjonalny. Z poważaniem.
DANE TELEADRESOWE:
Systemy Informatyczne SYKOM Sp. z o.o.
ul. Żołnierzy 9 Dywizji Piechoty 8
35-083 Rzeszów
Systemy Informatyczne SYKOM Sp. z o.o.
ul. Józefa Wybickiego 32
31-302 Kraków
E-MAIL:
Biuro: biuro@sykom.pl
Marketing: marketing@sykom.pl
Rekrutacja: rekrutacja@sykom.pl
Centrum Wsparcia Klienta: Logowanie
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Wszelkie prawa zastrzeżone © Sykom
Wypełnij formularz i przekonaj się na własne oczy jak wiele potrafi SyKOF HR
Napisz do nas wiadomość lub tylko zostaw swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.