System ERP w usługach przemysłowych — case study i referencje Remzel

Wdrożenie SyKOF ERP w firmie usług przemysłowych pokazuje, że system może obsługiwać wszystkie obszary działalności — od produkcji i HR po finanse i sprawozdawczość. Integracja z SAP zapewnia konsolidację raportów według MSSF w grupie kapitałowej.

O kliencie

logo kolorowe Remzel

Remzel – Zakład Remontowy Sp. z o.o. specjalizuje się w produkcji i remontach urządzeń przemysłowych oraz świadczeniu usług dla energetyki, przemysłu i budownictwa. Jako część grupy kapitałowej Zelmer S.A., firma prowadzi działalność w wielu obszarach wykorzystując w pełni zintegrowany system SyKOF ERP.

Efekty wdrożenia

Efekty wdrożenia systemu SyKOF:

  • pełne wdrożenie ERP — system obejmuje wszystkie obszary: produkcję, zamówienia, magazyn, zakupy, sprzedaż, finanse, kadry i płace, środki trwałe oraz sprawozdawczość,
  • integracja z SAP — specjalny „plik płaski” pozwala przekazywać dane z SyKOF do SAP w spółce dominującej, wspierając konsolidację sprawozdań w grupie kapitałowej,
  • raportowanie wg MSSF — system umożliwia przygotowanie sprawozdań już do 3. dnia roboczego miesiąca, zgodnie z wymogami grupy,
  • szybka komunikacja — możliwość zgłaszania uwag online do wdrożeniowców zapewnia natychmiastowe reakcje i eliminację niedociągnięć,
  • scalenie procesów — SyKOF ERP łączy wszystkie działy firmy, automatyzując sprzedaż, zakupy i księgowania, co zwiększa efektywność zarządzania,
  • ciągły rozwój — system jest regularnie aktualizowany o nowe funkcje i dopasowywany do specyficznych wymagań firmy.

Chcesz uzyskać takie korzyści? Wybierz SyKOF HR i SyKOF ERP

Pełna treść referencji

Rzeszów, dnia: 2010-07-07

Remzel— Zakład Remontowy Sp. z o.o. zakupił pod koniec 2008 roku system ERP SYKOF, który obsługuje przedsiębiorstwo we wszystkich najważniejszych obszarach funkcjonowania tj. zamówienia, produkcja, wypożyczalnia sprzętu, gospodarka magazynowa, zaopatrzenie materiałowe, sprzedaż, księgowość finansowa, kadry i płace, majątek trwały oraz sprawozdawczość finansowa.
System został ostatecznie wdrożony do 30.06.2009. W okresie prac wdrożeniowych pracownicy firmy SYKOM wykazali się profesjonalizmem i dużym doświadczeniem w zakresie organizacji tego typu przedsięwzięć. Wdrożenie przebiegało bardzo sprawnie i zostało bardzo szybko zakończone. Obecnie w ramach obsługi serwisowej system SYKOF jest stale aktualizowany i rozwijany o dodatkowe funkcje. Wprowadzane na bieżąco modyfikacje odzwierciedlają potrzeby naszej firmy i spełniają stawiane przez nas wymagania.
System funkcjonuje w pełnym zakresie jego zastosowań – używamy praktycznie wszystkich jego modułów. Na uwagę zasługuje możliwość komunikacji z wdrożeniowcami w systemie on-line co pozwala na szybkie
reagowanie na każde niedociągnięcia programu. System SYKOF pozwala na bieżącą kontrole sprzedaży. zakupów. bieżące księgowanie wpływów a tym idzie służy podnoszeniu efektywności działania naszej spółki.
Zastosowanie systemu SYKOF pozwoliło na scalenie działań poszczególnych działów firmy oraz na zdecydowane wsparcie procesu zarządzania firmą.
Spółka nasza jest w grupie kapitałowej Zelmer S.A. co nakłada na nas obowiązek comiesięcznej sprawozdawczości zgodnie z MSSF i konieczności szybkiego raportowania do 3 dnia roboczego każdego miesiąca. Dzięki systemowi Sykof wszystkie potrzebne informacje uzyskiwane są ze wszystkich obszarów funkcjonowania spółki równocześnie. Ponadto został stworzony tzw.” Plik płaski”, który służy do przekazywania danych do skonsolidowanego sprawozdania w grupie kapitałowej. Pozwala on na bezpośrednią komunikację z systemem SAP który funkcjonuje w jednostce dominującej tj. w spółce Zelmer S.A. integracja tych dwóch systemów pozwala na automatyczne tworzenie dla potrzeb konsolidacji części składowych sprawozdania finansowego.
Poznając coraz dogłębniej system Sykof okazuje się, że posiada on wiele funkcji ułatwiających wręcz zastępujących pracę człowieka.
Współpraca z firmą Sykom jest satysfakcjonująca, ponieważ cały zespół reaguje na nasze potrzeby w sposób szybki i profesjonalny. Z poważaniem.


Remzel – Zakład Remontowy Sp. z o.o.

Zobacz pełną referencję (PDF)

Skan oryginalnej referencji papierowej od firmy REMZEL - Zakład Remontowy Sp. z o.o. dla systemu SyKOF HR, ERP z autentycznymi podpisami, pieczątkami i nagłówkiem firmowym.
Referencja firmy Remzel potwierdzająca wdrożenie systemów SyKOF ERP i SyKOF HR.

FAQ

Jakie obszary działalności obejmuje SyKOF ERP w Remzel?

System wspiera wszystkie kluczowe działy: produkcję, zamówienia, sprzedaż, magazyny, zakupy, finanse, kadry i płace, środki trwałe oraz sprawozdawczość.
Wdrożony został tzw. plik płaski, który automatycznie przekazuje dane z SyKOF ERP do SAP w spółce dominującej, umożliwiając konsolidację raportów finansowych w grupie kapitałowej.
System pozwala szybko generować sprawozdania finansowe zgodne z MSSF, tak aby były gotowe już do 3. dnia roboczego miesiąca.
Zespół konsultantów wykazuje się profesjonalizmem, szybkim czasem reakcji i elastycznym podejściem do wymagań sektora usług przemysłowych i grup kapitałowych.
System automatyzuje księgowanie wpływów i łączy dane sprzedaży oraz zakupów z finansami. Dzięki temu wszystkie działy pracują na wspólnych danych, a bieżące wyniki są dostępne od razu, bez konieczności ręcznego powielania zapisów.

Sprawdź demo SyKOF HR.

Wypełnij formularz i przekonaj się na własne oczy jak wiele potrafi SyKOF HR

Umów się na prezentację

Napisz do nas wiadomość lub tylko zostaw swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.