SyKOF HR na IV Międzynarodowym Kongresie Biur Rachunkowych

W dniach 26-27 października uczestniczyliśmy w „IV Międzynarodowym Kongresie Biur Rachunkowych” w Kielcach. Dziękujemy wszystkim, którzy podeszli do naszego stoiska i porozmawiali z nami o zagadnieniach kadrowo-płacowych i systemie SyKOF HR. Wydarzenie było okazją do wysłuchania wielu inspirujących paneli dyskusyjnych, wystąpień eksperckich i warsztatów.

Jednym z punktów programu był warsztat poprowadzony przez naszych inżynierów ds. oprogramowania i specjalistów ds. systemu kadrowo – płacowego SyKOF HR. W trakcie półgodzinnego wystąpienia poruszyliśmy wiele merytorycznych zagadnień istotnych dla naszych klientów. Na bazie wieloletniej praktyki, skupiliśmy się na najważniejszych kwestiach dotyczących obsługi klientów delegujących pracowników do pracy za granicę.

Podczas warsztatu poruszyliśmy kwestie takie jak:

  • Wykorzystywanie nowych technologii w obsłudze pracowników oddelegowanych, wytwarzanie i przechowywanie pełnej dokumentacji kadrowej w formie elektronicznej oraz podpisy elektroniczne na przykładzie aneksów do umów o pracę. Narzędzia te stają się niezwykle przydatne ze względu na charakter pracy pracowników oddelegowanych związany z częstym przebywaniem poza siedzibą firmy.
  • Najlepsze praktyki w zakresie naliczania jednej listy płac dla pracownika oddelegowanego do pracy w kilku krajach w danym miesiącu.
  • Automatyzacja w naliczaniu wynagrodzeń pracowników oddelegowanych.
  • Garść trudnych przypadków obliczania składek ZUS i podatków pracownikom oddelegowanym za granicę.
  • Najważniejsze kwestie przy tworzeniu PITów i załączników PIT/ZG dla pracowników i zleceniobiorców oddelegowanych.
  • Jak wyeliminować ręczne nanoszenie danych przekazanych przez klienta do systemu? Inteligentne algorytmy pobierające dane z różnych źródeł m.in. plików excelowych o różnych strukturach.
  • Narzędzia wspomagające raportowanie danych do instytucji zagranicznych.

Bogaty program naszego warsztatu przełożył się na dużą liczbę zainteresowanych osób, które wzięły w nim udział. Serdecznie dziękujemy za poświęcony nam czas. Cieszymy się, że mogliśmy wystąpić podczas tak ważnego i merytorycznego wydarzenia jakim był tegoroczny Międzynarodowy Kongres Biur Rachunkowych. 

Jeśli zastanawiasz się nad wprowadzeniem elektronicznego obiegu dokumentacji pracowniczej i e-akt, zachęcamy do obejrzenia krótkich materiałów wideo. 

Korzystając z okazji, zapraszamy do obejrzenia naszych materiałów wideo, w których pokazujemy jak w SyKOF HR wygląda proces podpisów elektronicznych na przykładzie aneksu do umowy oraz jak z wykorzystaniem portalu pracownika wygląda składanie elektronicznych wniosków i zaświadczeń kadrowych.

Najnowsze wpisy

Czy Twoja firma jest gotowa na KSeF i cyfryzację kadr? Sprawdź z SyKOF!

Już wkrótce każdy przedsiębiorca będzie musiał korzystać z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). SyKOF ERP od początku obsługuje integrację z KSeF 1.0. Obecnie Ministerstwo Finansów przygotowuje się do uruchomienia systemu KSeF 2.0 – a my jesteśmy na bieżąco z każdą zmianą, by zapewnić użytkownikom pełną obsługę nowego standardu e-faktur. Sprawdź szczegóły!

Czytaj więcej »

Zobacz, jak uprościć obsługę kadr, płac i ewidencji czasu pracy.

Umów się na prezentację

Napisz do nas wiadomość lub tylko zostaw swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Sprawdź demo SyKOF HR.

Wypełnij formularz i przekonaj się na własne oczy jak wiele potrafi SyKOF HR